Gergeti

Gergeti

czwartek, 3 marca 2016

Dzień 9. Mestia - LOT

Piątek, 29.05. 2015 


*Dane Organizacyjne Lotu - na dole strony

godzina 14:00















Kokpit pilotów. 

Michelle, natomiast troszkę ostudziła nasz entuzjazm mówiąc, że przespała cały lot…. 
- „ NIEEEEEEE!!!!! MICHELLE!!!!! Nawet tak nie żartuj!!!
- „Ale serio! Byłam taka śpiąca, pewnie po tym słońcu…”
- „ NIEEEE!!!! Proszę powiedz, że to nieprawda!” – lamentowałam. „Nie wierzę Ci!” – Czekałam, aż przyzna, że to jednak żart. Jako, że siedziała bardziej z tyłu nie mogłam widzieć jej w kabinie. „Jak mogłaś?! Michelle, to ja właśnie przeżyłam jedną z największych ekscytacji w moim życiu a Ty to przespałaś?!”  - karciłam ją, pół żartem pół serio „No cóż… Musisz to powtórzyć! Ale i tak Ci tego nie wybaczę!”

Po wylądowaniu panowie z obsługi wypakowali nasze bagaże i położyli na płycie lotniska. Ja, nie mogąc założyć swojego ciężkiego plecaka w pozycji stojącej (podobnie jak w hostelu w Tbilisi) usiadłam rozkrokiem na asfalcie, założyłam szelki, zapięłam mocowania i dziewczyny pomogły mi wstać ciągnąc mnie za ręce. Tak to rozbawiło panów, że zaczęli się śmiać a my razem z nimi.
Michelle świetnie podsumowała całą sytuację: „Brawo Madzia, rozśmieszyłaś swaneckiego górala!” Haha Racja!  To wielki sukces. Wcześniej, wszyscy bowiem mówili nam , że region Swaneti, owszem, jest najpiękniejszy w Gruzji lecz tamtejsi ludzie – bardzo surowi, poważni, zamknięci w sobie – zupełnie inni niż Gruzini. „Górale – ten typ tak ma” – żartowałyśmy. A jednak, udało się! rozśmieszyć najtwardszych!"

Przyleciałyśmy do Mestii!

Byłyśmy pod takim wrażeniem, że musiałyśmy chwilę odczekać zanim ruszyłyśmy dalej...
- "Ochłońmy trochę..."
A zaraz ciąg dalszy odkrywania magicznej Mestii!!!   





***Dane Organizacyjne Lotu***

Lot Natakhtari (o.Tbilisi) do Mestii - organizowany przez firmę lotniczą Serviceair
biuro podróży: Vanilla Sky
5 Vazha Pshavela Avenue, Tbilisi
T. (+995 32)  2 427 427
Mob. (+995 599) 65 90 99
E-mail : mari@vanillasky.ge
www.vanillasky.ge

- samolot: LET - 410 UVP
- rozkład: poniedziałki , środy i piątki 
- Natakhtari - Mestia o 11:00
- Mestia - Natakhtari o 13:00
- czas lotu: 1 godzina
- cena biletu: normalny 65 GEL / ulgowy (3-12 lat) 45.50 GEL /  1 strona, transfer z Tbilisi wliczony w cenę, płatność gotówką 2-3 dni przed lotem, przelew bankowy -7 dni
- w razie złych warunków pogodowych, zmiana lotu na kolejny dzień lub odwołanie lotu przy czym jest pełny zwrot kosztów 
- limit bagażu: 15 kg / os


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz