Gergeti

Gergeti

niedziela, 12 lipca 2015

"Spójrz na mnie!" - Nasze Koszulki ;)

"Spójrz na mnie -  a mój T-shirt powie Ci co myślę"

Letni wyjazd to sportowy strój więc i T-shirty! Ma być wygodnie i jeszcze raz wygodnie!
Nie gonimy za modą, każda ma swój styl i "upodobania garderobiane" :)
Ale nie sposób nie skusić się na fajną, lekką koszulkę z ciekawym nadrukiem!

Ostatnio T-shirty z napisami, nadrukami stały się bardzo popularne, pasują do szortów, obcisłych jeansów i butów na koturnie :)
Te napisy, hasła, slogany należy jednak dopasować do siebie ( też rozmiarem :)
My sobie je świetnie dopasowałyśmy :)

Zaczęło się od Michelle na lotnisku Chopina w Warszawie.

"Michelle ale masz zarąbistą koszulkę,
Dajesz! muszę Ci zrobić w niej focię" :)
- " Ja też mam fajną, zobaczycie. - mówi Klaudia
- " No w sumie ja tez mam taką jedną :) Extra, Zrobimy kolekcję fotek naszych koszulek!" :)

I tak oto nasze manifesty :))) Pasujące jak ulał :)


HAPPY GIRLS 
ARE THE PRETTIEST ONE :)
( Święte słowa :) 




LIVE LIFE LOUD "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!"





"No matter how 
you feel..
get up
dress up
show up
but never give up "

Moja koszulka, pożyczona Dżaście drugiego dnia :)
"Idealnie pasuje!" :) 
"Don't give up" Już niedługo odzyskasz swój bagaż! :)






LOST
FOUND

- Ta idealnie pasująca do Dżasty, pożyczona trzeciego dnia,
kiedy już odzyskała swój bagaż! :) 




TOO Pretty
to 
CARE :)

Heheh idealnie pasująca do Klaudii :) 
"Olaać to" 
"Mam wyrąbane" 
"Niech spada" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz